onsdag 5. september 2012

I dag verden, har du vært helt uforståelig og helt absurd.


Det var som om all den dårlige karmaen jeg hadde samlet opp bare kom tilbake og bitchslappet meg. Jeg skulle aldri mobbet vakten på kvarteret for at han lignet på et Jonas Brothers-medlem, jeg skulle aldri løyet til den skumle afrikaneren om at jeg verken hadde mobil, facebook ELLER mailadresse og jeg skulle i hvertfall aldri sagt til han narkomane at ingen bortsett fra narkomane bruker småpenger i 2012.

Det var som om alle guttene jeg har rotet med i løpet av disse tre årene lagde en pakt om å komme tilbake på en og samme dag.

Alle kom for å samle sjelen min samtidig, jeg skulle solgt den mens jeg hadde mulighet til det.

2 kommentarer:

Ida Marie sa...

Shit, auch. (Du skriv framleis fantastisk)

apdkxop bbåw sa...

Auch var akkurat det jeg tenkte selv. Takk! (gigasmilefjes til den opprinnelige hjarteskriblaren)